Kasza Tibi háromszor hódíthatná meg az USA-t a Facebook posztjaival

2018. február 26. - matastik.szilvia

Mi a közös Hódi Pamelában, Rubint Rékában és Hosszú Katinkában? Az, hogy a közösségimédia-oldalaikon tavaly megosztott posztjaikkal könnyedén elérnék egy több mint százmilliós ország teljes lakosságát. Sőt, Kasza Tibi önmagában majdnem tíz ilyen ország lakóit tudná megszólítani.

morpho_influencer_filter_header_2018.png

Tovább

Érek annyit, mint Kim Kardashian? - Ezért nem érdemes kalkulátorral árazni

A napokban futottunk bele egy olyan alkalmazásba, ami arra hivatott, hogy segítsen megmondani az influencereknek, hogy mégis mennyit ér pénzre váltva egy-egy posztjuk. De lehet ezt egyáltalán így automatizálni? Megsúgjuk: nem hisszük!

shutterstock_641808136.jpg

Tovább

Így vett rá egy youtuber arra, hogy rendszeresen jógázzak

Adriene Mishlert több, mint 3 millióan követik a YouTube-on, ahol Yoga With Adriene csatornáján azt a célt tűzte ki maga elé, hogy minél több ember életébe belecsempéssze a jógát. Ha úgy csinálná, mint mások, akkor csak egy lenne a sok online yogi közül, ám Adriene kilóg a sorból. Ez a kicsit bohém, kicsit szétszórt nő kedvességével és baráti hozzáállásával szerintem bárkit rá tud venni a mozgásra - még engem is!

ywa_2016_12_29_0361-1152x768.jpg

Tovább

3 dolog, amit fontolj meg, mielőtt igent mondasz egy együttműködésre

Egyáltalán nem mindegy, hogy egy influencer - legyen éppen mikro, vagy a legnépszerűbbek egyike - milyen felkéréseket utasít el, és melyekre mond igent. Hiszen egy ilyen munka hozzáadhat értéket a megelenéséhez, viszont ugyanígy el is vehet belőle. Dönteni persze nem mindig könnyű, de a tapasztalatainkból építkezve összeszedtük azt a három fontos tényezőt, melyeket végiggondolva azért már látszani fog a helyes irány.

beauty-influencer-zoella-youtube-10-13-17.png

Tovább

Idén életmódot váltasz? Kövesd őket!

Többször értekeztünk már róla a blogon, hogy az online véleményvezéreknek milyen hatása lehet ránk, a közönségükre. Megtetszhet egy cipő vagy rúzs, amit viselnek, kedvet kapunk kipróbálni egy játékot, vagy elmenni moziba, mert azt mondják, jó a film. Ugyanakkor érdemes akkor is hozzájuk fordulni, ha egy kis motivációra, vagy ösztönzésre van szükségünk. Különösen most, ha az „idén életmódot váltok”, „egészségesebben eszem”, „többet fogok sportolni” típusú újévi fogadalmak gyors kifulladását el akarjuk kerülni.

collage_2.jpg

Tovább

Még több influencer kampányt 2018-ban!

2017-ben az influencer marketing igazi bűvös szó volt a marketingesek és a PR-sek szókincsében. A márkák vagyonokat költöttek el a közösségi média véleményvezéreivel való együttműködésre nemcsak külföldön, hanem itthon is. A cégek a nagy influencerek mellett felfedezték maguknak a kicsiket is, akikből egyre többen lettek, miközben a nagyok még nagyobbakká nőttek. Mindemellett pedig elindulni látszik a területnek a szabályozása is, legalábbis, ami a reklám megjelöléseket illeti. Na és mire számítsunk 2018-ban? Fullon lesz az Instagram és a YouTube fizetett együttműködésekkel?

zip-3037698_1920.jpg

Tovább

Mit kérsz karácsonyra? Fizetett influencer kampányt!

Korábban többször foglalkoztunk már azzal, miért fontos, hogy az influencerek hirdetésként megjelöljék a fizetett együttműködések keretében megosztott posztjaikat. Így a karácsony előtti hajrában pedig érdemes is egy pillantást vetni arra, milyen hatása van a GVH ajánlásnak a közösségi médiában futó kampányokra.

shutterstock_751125052.jpg

Tovább

Végre elindul az influencer-piac a szponzoráció tudatos feltüntetése felé?

Ahogyan arról korábbi bejegyzésünkben már részletesebben beszéltünk, nagyon fontos, hogy a véleményvezérek egyértelműen tájékoztassák követőiket arról, ha egy tartalmukat ellenszolgáltatás fejében jelentettek meg. Várható volt már, hogy a GVH is lépjen az ügyben, és most ajánlást adtak ki arra vonatkozólag, ennek hogyan is kellene megtörténnie.

131122094155-girls-gossip-horizontal-large-gallery.jpg

Tovább

Véleményvezérek is kiálltak a Magyar Hospice Alapítvány mellett

Egy összefogásnak nem kell mindig szervezetten létrejönnie, sőt! Az online térben elég gyakran tapasztalni, hogy az emberek random elkezdenek tömegesen kiállni egy-egy fontos ügy mellett. Persze sokat segítenek az önszervezésben olyan ismert influencerek, akik alapvetően nagyobb közönséget érnek el. Ilyen összefogásnak lehettünk tanúi az elmúlt napokban a Magyar Hospice Alapítvány kapcsán is.

hospice-hands.jpg

Tovább

#metoo – Mind véleményvezérek vagyunk!

A Harvey Wenstein ügy, legyen bármilyen botrányos is, csak egy sok közül. Jobban látható, mert híres az elkövető és híresek az áldozatok is, de elég átböngészni Wenstein áldozatainak listáját, hogy egy halvány sejtés szintjén bekússzon a tudatunkba, mindenki lehet áldozat. Vajon hány és hány nő vagy férfi vált, válik, és válhat még a Harvey Wensteinek, Marton Lászlók és társaik áldozataivá? A véleményvezérek erejét felhasználva a #metoo kampány erre próbál rámutatni.

blogposztheader.jpg

Tovább